*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
Access the details of your current InControl subscription and how to renew your packs and services.
Find out moreThe joys of owning a Land Rover aren’t limited to time behind the wheel. You can now seamlessly manage all your essential information in one convenient location.
Find out moreAccess the details of your current InControl subscription and how to renew your packs and services.
Find out moreThe joys of owning a Land Rover aren’t limited to time behind the wheel. You can now seamlessly manage all your essential information in one convenient location.
Find out moreAccess the details of your current InControl subscription and how to renew your packs and services.
Find out moreThe joys of owning a Land Rover aren’t limited to time behind the wheel. You can now seamlessly manage all your essential information in one convenient location.
Find out moreAccess the details of your current InControl subscription and how to renew your packs and services.
Find out moreThe joys of owning a Land Rover aren’t limited to time behind the wheel. You can now seamlessly manage all your essential information in one convenient location.
Find out moreAccess the details of your current InControl subscription and how to renew your packs and services.
Find out moreThe joys of owning a Land Rover aren’t limited to time behind the wheel. You can now seamlessly manage all your essential information in one convenient location.
Find out moreJaguar TCS Racing виграли свій перший Чемпіонат світу серед команд ABB ФІА «Формули-Е», набравши 368 очок після фіналу сезону в Лондоні
01 серпня 2024 року: Jaguar TCS Racing виграли Чемпіонат світу серед команд ABB ФІА «Формули-Е» 2024 року. Перемога стала результатом драматичного фіналу «еПрі» у Лондоні, що завершився рекордною кількістю очок у сезоні – 368 для Jaguar TCS Racing. Це перша перемога Jaguar на Чемпіонаті світу з 1991 року. Водії Мітч Еванс та Нік Кессіді посіли друге та третє місця відповідно на Чемпіонаті світу серед пілотів. Jaguar також здобув нещодавно створений Кубок виробників з 455 очками.
Джеймс Барклей, керівний директор JLR Motorsport та керівник команди Jaguar TCS Racing, вважає, що це справді історичний момент для Jaguar TCS Racing, бренду Jaguar та всіх, хто зробив свій внесок у цей успіх. «Jaguar має багату гоночну історію, і коли розпочиналася програма «Формули-E» у 2016 році, ми були сповнені рішучості примножити цю спадщину. Перемога серед команд ABB ФІА «Формули-E» у Чемпіонаті світу 2024 року, вершини електромобільних перегонів, є гідною винагородою за наполегливу працю та переможний настрій кожного з нас» , — сказав Дж.Барклей.
Кріс Торп, керівник апарату JLR та голова JLR Motorsport, вважає: «Перемога на Чемпіонаті світу серед команд «Формули-E» є великим спортивним досягненням і підкреслює прихильність JLR до переосмислення Jaguar як чисто електричного сучасного люксового бренду. Результати, яких команда досягла на треку, вигравши Чемпіонат світу, продовжують надихати всіх у JLR, стимулюючи переосмислення бренду Jaguar та надання технічних інновацій наступному поколінню електромобілів Jaguar».
Після неймовірно напруженої кваліфікаційної сесії, у якій Нік Кессіді завоював поул-позицію, а Мітч Еванс посів третє місце, обидва Jaguar контролювали ранню частину гонки за автомобілем безпеки, випередивши лідера гоночного чемпіонату Паскаля Верляйна. Після того, як Нік застосував другий з двох своїх режимів атаки на 14-му колі, Еванс відірвався від Верляйна. Коли Нік був третім, Мітч і Верляйн усе ще повинні були провести свої останні атаки, тому він був у відмінній позиції, щоб вирватися уперед на завершальному етапі гонки. На жаль, контакт з Антоніу Феліксом да Кошта з Porsche спричинив прокол, який фактично поклав край гонці Ніка та його шансам виграти Чемпіонат світу серед пілотів.
На 33-му колі, застосувавши свій другий режим атаки після першої невдалої спроби, Мітч був третім, позаду Роуленда й Верляйна – позиції, які він утримував до самого фінішу.
«Завоювання командного титулу чемпіона світу – це фантастичне досягнення, всі в Jaguar заслуговують на це , — сказав Мітч Еванс, пілот Jaguar TCS Racing № 9. — Чудово, що це нарешті сталося. Але я усе одно розчарований тим, що ні я, ні Нік не змогли здобути титул чемпіона світу серед пілотів. Ми досягли половини того, що планували, але, на жаль, не довели справу до кінця» .
На початку цього сезону в Токіо команда Jaguar TCS Racing завершила свою соту гонку «Формули-E». У Монако компанія Jaguar оголосила про своє зобов’язання бути виробником разом зі своєю заводською командою, Jaguar TCS Racing, в епоху четвертого покоління Чемпіонату світу ABB ФІА «Формули-E» до 2030 року.
ПРО JAGUAR TCS RACING
Jaguar повернувся до перегонів у жовтні 2016 року, ставши першим виробником автомобілів класу люкс, який долучився до серії «повністю електричних» вуличних перегонів Чемпіонату світу ABB ФІА «Формули-E». На Чемпіонаті світу ABB ФІА «Формули-E» 2023 року Jaguar TCS Racing посів друге місце з 292 очками – найбільшою кількістю очок команди у «Формулі-E». Мітч Еванс посів третє місце на Чемпіонаті світу серед пілотів 2023 року з 197 очками, що є його найбільшим результатом у «Формулі-E», і продовжує змагатися за команду в 2024 році. Нік Кессіді приєднується до команди пілотів сезону 2024 року Чемпіонату світу ABB ФІА «Формули-E». У сезоні 2023 року всі команди брали участь у гонках на автомобілі третього покоління, першому в світі гоночному автомобілі з нульовим балансом викидів. Jaguar TCS Racing продовжує гонку з Jaguar I-TYPE 6 у 2024 році. Поряд зі своєю концепцією повністю електричного привода, «Формула-E» є унікальним явищем у світі автоспорту з огляду на вибір місць проведення перегонів. Чемпіонат 2024 року відбудеться на наявних трасах та тимчасових вуличних трасах у центрі великих міст світу, включно з Мехіко, Ед-Дірійєю та Монако, з новими локаціями, разом з Токіо та Шанхаєм. Фінал сезону відбудеться протягом двох гоночних вікендів у Лондоні. Як офіційна команда виробника у «Формулі-E», Jaguar TCS Racing розробляє власну силову установку, до складу якої входить двигун, трансмісія, інвертор та задня підвіска. Jaguar, через свого довгострокового технічного партнера «Формули-E» Fortescue WAE, надасть Envision Racing свою силову установку для епохи третього покоління. З метою контролю витрат, шасі з вуглецевого волокна та акумуляторна батарея є загальними компонентами, які однакові для усіх одинадцяти команд. Це дає змогу зосередити увагу на розробці ефективних та легких силових установок для електромобілів, які покращать експлуатаційні характеристики та збільшать запас ходу майбутніх електромобілів компанії JLR. «Формула-E» залишається ключовим пріоритетом для JLR і стратегії Reimagine компанії. Як перший «повністю електричний» чемпіонат світу, «Формула-E» дозволяє команді тестувати та розробляти нові технології для електромобілів у середовищі з високим рівнем вимог. Ці змагання продовжують залишатися випробувальним стендом для місії команди «Перегони заради інновацій», що дає змогу робити висновки з «перегонів заради дороги» та «дороги заради перегонів», щоб сформувати електричне майбутнє. Майбутнє, яким захоплюється Jaguar, і яке присвячене створенню переваг для суспільства, мінливому світу мобільності, раціональному розвитку та клієнтам. Завдяки місії «Перегони, що надихають», Jaguar TCS Racing прагне надихати майбутнє покоління позитивно впливати на планету та спільноти. Від змагань на першому в світі чистому вуглецевому гоночному автомобілі до підтримки та навчання наступного покоління інженерів та професіоналів автоспорту.
Про Tata Consultancy Services (TCS)
TCS – це організація із ІТ-послуг, консалтингу та бізнес-рішень, яка вже понад 55 років займається цифровою трансформацією найбільших компаній світу. Як давній стратегічний технологічний партнер JLR, TCS використовує найважливіші та новітні технології, щоб допомогти гоночній команді прискорити процес електрифікації, вигравати перегони та створювати більш стале майбутнє. TCS працює над створенням кращого майбутнього та використовує уроки гоночного треку для трансформації екосистеми мобільності. У складі Tata Group TCS працює понад 603 000 консультантів у всьому світі.
Про Jaguar
До 2025 року Jaguar стане повністю електричним розкішним брендом з унікальними виразними автомобілями, характерними рисами яких є інноваційні технології та далекоглядний дизайн. Повна унікальність. Jaguar електрифікується, створюючи низку гібридних та повністю електричних моделей. Наразі до модельного ряду Jaguar входить повністю електричний кросовер I-PACE, кросовер F-PACE, компактний кросовер E-PACE, седани XE та XF, а також спорткари XF Sportbrake та F-TYPE. Jaguar розроблений та спроектований у Великій Британії, реалізується у 117 країнах світу. Разом із Range Rover, Defender і Discovery, Jaguar належить до Будинку брендів JLR.